Nergens goedkoper
Snelle levering
14 dagen bedenktijd
kortingen tot 90%

Klantenservice

Wij hebben een goed opgeleid team van vaste medewerkers op onze klantenservice.

Contactopties

Heeft u een vraag?

Bel: 088 - 3232 000

op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 en tussen 13:00 en 17:00

Email: info@clicktobuy.nl

24/7 bereikbaar per e-mail

RMA aanmelden

Log wel eerst in om uw RMA aanvraag te doen

Account veelgestelde vragen

  • Een eigen account?

    Als je bij ons wilt bestellen moet je je gegevens invullen, hier kun je ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is niet verplicht.

    Met dit account kan je inloggen op onze website en nieuwe bestellingen plaatsen zonder iedere keer je gegevens opnieuw in te vullen. Al je bestellingen worden in je account geplaatst zodat je overzichtelijk kan zien welke status je bestellingen hebben.

    Heb je nog een vraag over je account of wil je je gegevens aanpassen en lukt dit niet? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

  • Help, ik kan niet inloggen!

    Controleer eerst of je je wachtwoord goed hebt ingevuld en of CAPSLOCK niet aanstaat. 

    Lukt het nog niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de "Wachtwoord vergeten" functie of neem contact op met onze klantenservice.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Wanneer je nog geen account hebt kun je klikken op "Inloggen" bovenaan de website en vervolgens op de button "Maak account aan"

  • Hoe wijzig ik mijn account?

    Ben je verhuisd of wil je iets anders in jouw account wijzigen?

    Als je inlogt op je account op onze website kom je direct op de pagina met jouw gegevens. Hier kun je je gegevens wijzigen en dan op 'bewaren' klikken.

    Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze website of op ons klantenservice nummer 088 3232 000

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem!

    Klik op het linkje 'wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan. Log hiermee in en verander dit tijdelijke wachtwoord meteen in een wachtwoord van jezelf.

    Lukt het niet?

    Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze website en geef hier aan dat je je wachtwoord kwijt bent en graag een nieuwe wil. Eén van onze medewerkers zal dan een nieuw (tijdelijk) wachtwoord voor je aanmaken waarmee je in kan loggen. Ook hier geldt dat je deze meteen moet wijzigen in een wachtwoord van jezelf.

  • Kan ik meerdere adressen aan mijn account toevoegen?

    Wil je bijvoorbeeld de ene keer thuis en de andere keer op je werk bestellen?

    Ook dit is geen probleem. Als je inlogt op onze website kom je meteen op de pagina met jouw gegevens. Hier kan je een adres toevoegen. 

    Tijdens je bestelling kan je dan kiezen op welk adres je je pakket wilt laten bezorgen.

Bestellen veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt bij ClickToBuy jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vindt je een lijst met de betaalmethodes en eventuele bijbehorende kosten.

    • iDeal - geen extra kosten
    • Mascard/VISA - 3% transactiekosten
    • PayPal - 3% transactiekosten
    • MisterCash (BE) - geen extra kosten
    • Achteraf betalen via factuur - € 0,99 per bestelling

    Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Ga naar de Homepage van ClickToBuy.nl. Hier staat het product wat vandaag in de aanbieding is weergegeven.

    Rechts van de afbeelding staat een oranje button 'bestel nu'. Als je hier op klikt wordt het product in je winkelwagentje geplaatst.

    Wilt u meer dan één product kopen? Wijzig dan het aantal in uw winkelwagentje.

    Vervolgens klik je op 'verder met bestellen' en selecteer je het adres waarop je je bestelling wilt ontvangen. Wil je het op een ander adres ontvangen dan in je profiel staat? Klik dan op 'wijzigen' en pas het adres aan.

    Selecteer de Verzendmethode waar u gebruik van wilt maken en plaats een eventuele opmerking. Daarna kies je je betaalmethode. Je betaalt bij ons altijd vooruit dus je hebt de keuze tussen iDeal, PayPal, Mastercard/Maestro/Visa en Bancontact. Selecteer de wijze waarop u wilt betalen. 

    Lees onze algemene voorwaarden nog eens door en vink vervolgens aan dat je akkoord gaat. Als je dit niet aanvinkt kan je helaas geen bestelling bij ons plaatsen. Klik weer op 'verder'.

    Nu kom je in het laatste scherm voor het afrekenen terecht. Hier kan je je bestelling nog een keer controleren. Klopt alles? Klik dan op 'nu afrekenen' en volg de stappen van de door u gekozen betaalmethode. Rond dit volledig af!

    Nu is je bestelling geplaatst en ontvang je van ons een emailtje waar alles nog een keer duidelijk in staat.

  • Hoe werkt ClickToBuy?

    Iedere dag heeft ClickToBuy één super aanbieding. Elke aanbieding geldt van 00:00 tot 23:59 en zolang de voorraad strekt.

    Wil je geen enkele aanbieding missen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Wij sturen je dan iedere ochtend een email waarin de aanbieding van die dag staat vermeldt.

    Daarnaast hebben we diverse categoriën met outlet aanbiedingen, bekijk deze regelmatig want hierin komen diverse aanbiedingen voorbij welke we niet als dagaanbieding hebben gedraaid.

  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?

    Heb je net de bevestigingsemail van je bestelling ontvangen en zie je een foutje?

    Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op zodat de fout kan worden gewijzigd voordat uw bestelling wordt verzonden. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 op ons klantenservice nummer  088 3232 000

  • Ik heb een klacht over ClickToBuy

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@clicktobuy.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

    Heb je wel een bestelling geplaatst en betaald maar hier geen bevestiging van ontvangen?

    Kijk eerst je spambox even na. Staat daar ook geen email van ons?

  • Ik wil graag een bestelling annuleren, kan dat?

    Als je een bestelling wilt annuleren terwijl deze nog niet verzonden is kan dit kosteloos. Wij raden in dit geval wel aan om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij jouw bestelling per direct kunnen annuleren, voordat deze wellicht alsnog verzonden wordt. Zodra je bestelling is geannuleerd zullen wij kijken of je rekeninggegevens bekend zijn en hier anders om vragen zodat wij jouw bestelling kunnen crediteren. 

    Is je bestelling al verzonden en wil je deze alsnog annuleren? In dat geval kan je het pakket weigeren aan de deur. Als het pakket bijvoorbeeld bij de buren is afgeleverd kan je het aan ons terugsturen.

  • Ik wil het artikel van vandaag nog een keer bestellen, betaal ik dan dubbel verzendkosten?

    Heb je al een bestelling geplaatst en besluit je later op de dag dat je hetzelfde artikel nog een keer wilt bestellen? Ook dit is geen probleem. Plaats een nieuwe bestelling zoals je normaal zou doen en kies bij de laatste stap voor 'bestelling samenvoegen'. Indien het product dit toelaat hoef je maar één keer verzendkosten te betalen.

    Bij sommige producten is dit helaas niet mogelijk, de samevoeg functie zal dan niet aanwezig zijn.

  • Kan ik in elk land bestellen?

    Helaas kan je niet zomaar overal bestellen. Wij versturen momenteel alleen bestellingen naar Nederland en België. 

    In Nederland gaat dit via PostNL of DHL en in België via GLS en DPD.

  • Wat is ClickToBuy?

    ClickToBuy is een website waar u iedere dag voor de scherpste prijs een nieuw artikel kunt kopen. Dat betekent simpelweg dat wij elke dag een superaanbieding hebben waar je steil van achterover zult slaan! ClickToBuy levert kwaliteitsproducten van gerenommeerde merken met een korting die kan oplopen tot wel 90% van de adviesprijs. Je moet er wel op tijd bij zijn want de aanbiedingen gelden maximaal 24 uur en zo lang de voorraad strekt. Mocht je na het lezen van deze rubriek nog vragen hebben, neem dan contact op met de ClickToBuy klantenservice via het contact formulier.

  • Welke producten verkoopt ClickToBuy?

    ClickToBuy verkoopt vrijwel alles wat je maar kan bedenken.

    Van leuke tassen in alle maten tot moderne tv's, van wasmiddel tot camera's en noem maar op. Niet alleen handige huishoudelijke artikelen maar ook de meer 'luxe' producten die met zo'n scherpe prijs worden aangeboden dat het ineens een stuk makkelijker is om het aan te schaffen!

    Voor een overzicht van wat wij zoal aanbieden kun je kijken bij 'gemiste deals' op onze website.

    Mis jij een bepaald product op onze website? Neem contact met ons op via het contactformulier en wellicht kunnen onze inkopers hier wat aan doen.

Betalen veelgestelde vragen

Bezorgen veelgestelde vragen

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Het hangt er vanaf wat voor product je hebt besteld.

    Gaat het om een klein product? In dat geval zal het meestal via de brievenbus worden verstuurd. Wij doen dit dan in een bubbeltjesenvelop zodat je bestelling niet beschadigd onderweg.

    Is het product te groot om door de brievenbus te gaan of is het een erg kostbaar product? In dat geval zal het in een doos per pakketpost worden verstuurd.

    Als het om een couponcode gaat wordt deze per email naar je verstuurd.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    In de meeste gevallen betaal je €5,95 verzendkosten.

    Soms hoef je geen verzendkosten te betalen, dit zal altijd worden vermeldt voordat je je bestelling afrondt.

    In enkele gevallen zijn de verzendkosten hoger omdat het om een erg groot of delicaat pakket gaat. Ook dit zal altijd worden vermeldt voordat je een bestelling plaatst.

  • Ik heb iets anders ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?

    Het kan zijn dat je een keer een ander product ontvangt dan dat jij besteld hebt. Alle pakketten worden bij ons handmatig ingepakt en waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt.

    Niet getreurd, wij helpen je graag om dit op te lossen!

    We vragen je om in dit geval eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website. In dit bericht kan je uitleggen wat er precies verkeerd is, welk product je hebt ontvangen en welk product je hebt besteld.

    Eén van onze klantenservice mederwerkers zal je een retour label sturen. Met dit label kan je het verkeerd geleevrde product gratis bij een Kiala punt brengen. Het is wel belangrijk dat je een briefje bij het product doet waarop duidelijk jouw ordernummer staat en waarop je nogmaals verwijst naar het verkeerd leveren van het product.

    Zodra wij het verkeerd geleverde product hebben ontvangen zullen wij het juiste product alsnog versturen.

  • Ik wil graag een bestelling ophalen, kan dat?

    Een bestelling ophalen is ook mogelijk. 

    Plaats op de normale wijze een nieuwe bestelling en geef als kortingscode 'AFHALEN' in. Er zullen nu geen verzendkosten worden gerekend en je bestelling zal apart worden gehouden. Lukt dit niet? Rond dan je bestelling gewoon af en neem telefonisch contact met ons op op ons klantenservice nummer  088 3232 000. Eén van onze medewerkers zal uw bestelling dan handmatig apart zetten en de verzendkosten aan u terug storten.

    Niet alle producten liggen op de dag van bestellen in ons magazijn klaar. Het is daarom belangrijk dat je voordat je iets op komt halen even met ons belt om te vragen of het product aanwezig is en waneer je dit op kan halen. Zo voorkom je dat je voor niets voor onze deur staat.

    Heb je afgesproken wanneer je een product op komt halen? Print dan je bestelbon uit en neem deze mee naar de Koperweg 11-J in Alphen aan den Rijn.

  • Ik wil mijn bestelling graag op een bepaalde dag ontvangen, kan ik dit aangeven?

    Het is helaas niet mogelijk om van tevoren een bepaalde dag te kiezen waarop je je bestelling wil ontvangen. Wij versturen je bestelling samen met alle andere bestellingen van hetzelfde product.

    Een enkele keer zijn uitzonderingen wel mogelijk. Heb je bijvoorbeeld iets besteld maar ga je drie weken op vakantie waardoor je het pakket niet in ontvangst kan nemen? Neem dan contact met ons op via ons klantenservice nummer 088 3232 000 (op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 en tussen 13:00 en 17:00), of via het contactformulier op onze website. Eén van onse klantenservice medewerkers zal dan kijken wat wij voor je kunnen doen.

  • Mijn bestelling is gister verzonden maar ik heb nog niets ontvangen!

    Het kan gebeuren dat PostNL of DPD een dag vertraagd is. Wij willen je vragen om nog even af te wachten voordat je contact met ons opneemt.

    Gaat het om een pakketje? Dan kan je na de tweede werkdag na verzending contact met ons opnemen. Wij zullen dan voor je kijken waar je pakket gebleven is. Belgische klanten vragen wij om drie dagen af te wachten.

    Wil je graag weten wanneer je je pakket dan wel kan verwachten? Kijk dan op de track&trace die je van ons hebt ontvangen of ga via jouw account naar de track&trace van jouw pakket. 

    Is het brievenbus post? In dat geval willen we je vragen om een volle week af te wachten. PostNL maakt wel eens een sorteerfout waardoor een artikel langer onderweg is.

  • Mijn pakketje is beschadigd bij mij bezorgd!

    Wij willen je vragen om duidelijke foto's van de beschadiging te maken. Het liefst voordat je je pakket openmaakt. Als je het al open hebt gemaakt vragen wij je om de doos weer zo goed mogelijk dicht te doen zoals deze bij jou bezorgd is en daar foto's van te maken.

    Deze foto's kan je naar ons opsturen via het contactformulier op onze website. Wij kunnen daarmee een klacht indienen bij postNL of DPD.

    Is je product onbeschadigd? We wensen je veel plezier met je aankoop!

    Is je product ook beschadigd? Dit kan je ook vermelden in het bericht als je de foto's aan ons stuurt. Ook van deze beschadiging ontvangen wij graag foto's.

    Eén van onze klantenservice medewerkers zal de schade beoordelen en aan de hand daarvan de verdere stappen met u bespreken.

  • Volgens de track&trace is mijn pakket bezorgd maar ik heb niks ontvangen!

    In dit geval kunt u direct contact met ons opnemen. Dit kan op ons klantenservice nummer 088 3232 000 (op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 en tussen 13:00 en 17:00) of via het contactformulier op onze website.

    Eén van onze klantenservice medewerkers zal dan voor u kijken waar uw pakket zich kan bevinden. Het komt bijvoorbeeld wel eens voor dat het bij de buren is afgeleverd en dat de pakketbezorger is vergeten een briefje in uw brievenbus te doen.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij vermelden altijd voordat je een artikel bij ons koopt wat de verwachte verzenddatum is.

    Deze datum staat ook in de bevestiging van je bestelling die je per email ontvangt zodra je hebt besteld.

    De datum die wordt aangegeven is een verwachte verzenddatum. Deze ligt dus niet vast. Wij streven er wel naar om de aangegeven datum te halen maar in sommige gevallen blijkt dit toch niet mogelijk te zijn. In dat geval zullen wij de verwachte verzenddatum in onze magazijnplanning wijzigen. Is de oorspronkelijke verzenddatum geweest en heb je geen email ontvangen dat je bestelling verzonden is? Kijk dan eerst in de magazijnplanning of de datum daar gewijzigd is.

    Zodra wij je bestelling verzenden ontvang je van ons een email. Zo weet je dat je je bestelling in principe de volgende werkdag kan verwachten. Belgische klanten kunnen hun bestelling meestal na twee werkdagen na verzending thuis verwachten.

Ruilen en retouren veelgestelde vragen

  • Het door mij ontvangen product is beschadigd, wat moet ik doen?

    Heb je een beschadigd product ontvangen? Allereerst onze excuses want dat is niet onze bedoeling geweest. Log in op jouw account en kies voor de optie RMA

    Hier kies je jouw product en daarna kun je uitleggen wat er precies beschadigd is.  Wij willen graag foto's van de schade ontvangen zodat we de schade direct kunnen beoordelen. 

    Afhankelijk van de schade zullen wij je een retoursticker sturen, hiermee kan je je product kosteloos aan ons retourneren. Wij zullen je daarna een onbeschadigd exemplaar toesturen of de bestelling crediteren.

  • Het product dat ik heb ontvangen doet het niet, wat nu?

    Werkt het door jou ontvangen product niet? Allereerst onze excuses want dat is niet onze bedoeling geweest. Log in op jouw account en kies voor de optie RMA

    Het is belangrijk dat je ons binnen zeven werkdagen na ontvangst laat weten dat het product niet werkt. Wij kunnen deze dan namelijk behandelen als een zogenoemde DOA. 

    Als je na tien werkdagen pas vertelt dat het product niet werkt gelden er andere regels.

    Eén van onze klantenservice medewerkers zal je bericht dan beantwoorden. In sommige gevallen gaat het om een simpele handeling die verricht dient te worden voordat een product werkt, in andere gevallen is het product stuk.

    Afhankelijk van de situatie zal de klantenservice medewerker je vertellen hoe dit verder afgehandeld zal worden.

  • Ik wil iets retour sturen, hoe doe ik dat en wat kost mij dat?

    Het hangt ervan af wat de reden van retour is of wij voor de kosten opdraaien of dat je zelf de verzendkosten moet betalen.

    Is het door jou ontvangen product beschadigd of werkt het niet? In dat geval vragen wij je om eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website. Wij nemen in zulke gevallen de retourkosten voor onze rekening.

    Heb je een verkeerd product ontvangen? Ook hier vragen wij je om eerst contact emt ons op te nemen via het contactformulier op onze website. In dit geval nemen wij de retourkosten ook voor rekening.

    Wil je je bestelling na verzending annuleren of ben je niet tevreden over het door jou ontvangen product? Ook deze producten kan je uiteraard retourneren maar de verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Gaat het om een kostbaar product? In dat geval raden wij aan om het aangetekend te versturen zodat je verzekerd bent mocht er onderweg wat mis gaan. Jij bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retour sturen. Als het product nooit bij ons aankomt kunnen wij je helaas ook geen geld teruggeven.

    Verstuur jouw retourzending voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres:

    ClickToBuy Magazijn
    t.a.v. de retourafdeling
    Schoterhoek 2
    2441LD  Nieuwveen (Nederland)

  • Mijn aankoop is binnen de garantie termijn stuk gegaan, wat moet ik doen?

    Is jouw aankoop binnen de garantietermijn stuk gegaan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website. Eén van onze klantenservice medewerkers zal je dan vertellen hoe dit verder wordt afgehandeld.

    Weet je niet of de garantietermijn verlopen is of niet? Ook dan kan je contact met ons openemen. Eén van onze klantenservicemedewerkers zal dan kijken of je nog garantie op jouw aankoop hebt en zal je vertellen hoe dit verder wordt afgehandeld.

  • Mijn bestelling is gecrediteerd, wat nu?

    Als je bestelling de status 'gecrediteerd' heeft gekregen betekent dit dat (een deel van) het door jou betaalde bedrag in jouw ClickToBuy account zal worden gestort.

    Je kunt vervolgens via jouw account een uitbetaling aanvragen op jouw bankrekening of dit weer gebruiken voor een nieuwe aankoop.

  • Mijn bestelling is retour gekomen bij jullie, wat nu?

    Het hangt ervan af wat de reden van retour is. Heeft de postbode je pakket niet af kunnen leveren en heb je deze ook niet opgehaald bij het afhaalpunt? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website. In dit bericht kan je aangeven of je je bestelling alsnog wilt ontvangen of het wilt annuleren. Als je ervoor kiest je bestelling alsnog te willen ontvangen zullen wij deze gewoon opnieuw naar je versturen.

    Heb je het product retour gestuurd omdat het beschadigd was? Ook hier kan je aangeven of je een nieuwe versie wilt ontvangen of dat je je bestelling liever wilt annuleren.

    Als je bestelling retour is gekomen omdat jij er niet tevreden mee was zullen we je bestelling als je rekeninggevens bekend zijn direct crediteren. Als deze gegevens niet bekend zijn zullen we je een bericht sturen met de vraag of je je rekeninggegevens door wilt geven.

Betaal veilig en snel via
Betaal met iDeal bij ClickToBuy
Betaal met Bankcontact Mistercash bij ClickToBuy
Betaal met Mastercard bij ClickToBuy
Betaal met Visa bij ClickToBuy
Betaal met Maestro bij ClickToBuy
Betaal met Paypal bij ClickToBuy
Betaal na ontvangst bij ClickToBuy