Jij hebt als klant het recht jouw bestelling bij de leverancier tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na deze annulering dien je het product binnen 14 dagen retour te sturen naar de leverancier. Echter kun je er ook voor kiezen om jouw bestelling te retourneren naar ClickToBuy. In dat geval zullen wij er voor zorgen dat het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan jou terug wordt gestort. Enkel de kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons magazijn komen in dat geval voor eigen rekening.

Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de leverancier of naar ons moeten worden geretourneerd. Het is dan ook niet toegestaan om op het verpakkingsmateriaal te schrijven. Bij beschadiging van het product door jouw eigen schuld ben jij verplicht het product terug te nemen. Bij beschadiging van het verpakkingsmateriaal zullen er kosten in rekening worden gebracht.

Als je ervoor kiest om het product aan ons te retourneren zal na ontvangst van het retour gezonden product wordt het volledige aankoopbedrag binnen 10 werkdagen teruggestort via de betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst. Het is uit veiligheidsredenen niet mogelijk om dit op een ander rekeningnummer uit te betalen.

Neem contact op met onze klantenservice via info@clicktobuy.nl om het retourproces in gang te zetten voor jouw bestelling.

Stuur een pakket nooit terug naar het afzender adres zonder dit met ons te overleggen, sommige adressen zijn namelijk niet in staat retouren te accepteren en hebben een andere retourprocedure.
   

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
  • Vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
  • Planten of andere bederfelijke goederen
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals: headsets, ondergoed, badmode, matrassen, sokken, scheermesjes, bh's, inlegzolen, bikini's, haar producten of andere producten welke in direct contact komen met de huid.

 

Garantie

De op onze website aangeboden producten worden uitsluitend geproduceerd en geleverd door leveranciers. Op alle producten zit een garantietermijn die door leverancier wordt bepaald en waarop ClickToBuy geen invloed heeft. Desalniettemin bieden wij op alle producten een (aanvullende) standaard garantietermijn van 12 maanden (met uitzondering van: batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, producten met hygiënevoorschriften etc.). De exacte garantietermijn hangt af van het product dat je bij de leverancier koopt. Indien de garantietermijn meer dan 12 maanden betreft zal dit worden meegegeven in de beschrijving van de betreffende aanbieding.

Indien je ervoor kiest om het product door ons te laten repareren zal het repareren van een product gemiddeld twee tot vier weken in beslag nemen. ClickToBuy heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal ClickToBuy jou doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door jou opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat uw product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar door de leverancier. Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan jou worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.

Om een garantieaanvraag in te dienen neem je contact op met onze klantenservice.